Transart Communication 2. časť

V druhej časti rozhovoru Daniela Grúňa s Ilonou Németh a Rokkom Juhászom sa zameriavajú na ročníky festivalu permormancie už po zmene režimu. V slobodných časoch sa otvára priestor pre širšiu komunikáciu smerom nielen k domácej scéne, ale v širšom kontexte Európy a neskôr celého sveta. Iniciatívy smerom k prezentácii rôznych druhov performatívneho umenia, prepájanie s poéziou, hudbou, no i politických aktivizmom sa stávajú komplexnou súčasťou festivalu i pôsobenia Studia Erte. Vznikajú prvé záznamy výstupov festivalu, film, katalógy, CD-romy. No a okrem kina Mier, kde prebieha podstatná časť programu, je dôležitý aj bar Hollywood, ktorý prispeva k typickej autentickej atmosfére. Prakticky po roku 1993 sa im otvára celý svet. Zaujímavý je aj vhľad do tvorby tváre festivalu, ako logo podujatia a jeho propagačných materiálov, posteru, pozvánky.